Angrenost – brána do světa J. R. R. Tolkiena
Hlavní strana
Novinky
Encyklopedie
Galerie
Slovník
Diskuse
Ankety
Citáty
Statistiky
Vyhledávání
Rozcestník
Diskusní fórum
Přidání příspěvku (Rozebírání různých více či méně filozofických problémů)
Jméno:
Předmět:
Text:
[q id='1962']Duchové, strašidla, Mrtví se Šeré brázdy a všechny ostatní "nemrtví" vznikají důsledkem nerovnováhy mezi fëa a hroa (zpravidla lidského) nositele. Fëa už má za přirozenou dobou přebývání v Ardě a touží pryč, ale tělo je připoutáno (ať už jakkoli) k žití a fëu tak "znásilňuje", což má za následky patologické chování podobných strašidýlek. Původcem ale nemusí zdaleka vždy být působení Saurona, prstenů apod. Ve hře je prostě "prvotní hřích" lidí po zkažení Melkorem.[/q]
Smajlíci
Ochrana před spamem
Aby mohl být váš příspěvek vložen, napište prosím (číslem) výsledek jednoduchého příkladu "
pět
a
čtyři
":
Původní příspěvek:
Adolescent
16.01.2007 20:37:31
id
1962
Duchové, strašidla, Mrtví se Šeré brázdy a všechny ostatní "nemrtví" vznikají důsledkem nerovnováhy mezi fëa a hroa (zpravidla lidského) nositele. Fëa už má za přirozenou dobou přebývání v Ardě a touží pryč, ale tělo je připoutáno (ať už jakkoli) k žití a fëu tak "znásilňuje", což má za následky patologické chování podobných strašidýlek. Původcem ale nemusí zdaleka vždy být působení Saurona, prstenů apod. Ve hře je prostě "prvotní hřích" lidí po zkažení Melkorem.